ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

ΕΤΕΑΕΠ:

Online η ενημέρωση για τα εφάπαξ..

  • Με ηλεκτρονικό τρόπο, μέσω της ιστοσελίδας του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών (ΕΤΕΑΕΠ – http://www.eteaep.gov.gr) θα μπορούν εφεξής οι ενδιαφερόμενοι να ενημερώνονται για την πορεία απονομής των εφάπαξ παροχών.

Η συγκεκριμένη εφαρμογή τέθηκε εν ισχύ χθες, 19 Ιουλίου και στόχο έχει διευκολύνει την ενημέρωση των πολιτών για να βρίσκουν πιο εύκολα την ημερομηνία απονομής του εφάπαξ τους. Η εφαρμογή αφορά όλα τα τέως Ταμεία / Τομείς / Κλάδους / Λογαριασμούς, που έχουν ενταχθεί στο ΕΤΕΑΕΠ.

  • Επισημαίνεται ότι χάρη στις αρμόδιες Διευθύνσεις, η ενημέρωση των πληροφοριών για τα εφάπαξ γίνεται σε πραγματικό χρόνο. Ο επισκέπτης της σελίδας επιλέγει το τέως Ταμείο που τον αφορά και εμφανίζεται αυτόματα η πληροφορία.

ΒΗΜΑ – 1 –

H Nεα σελιδα του ΕΤΕΑ.ΕΠ..
http://www.eteaep.gov.gr/web/

ΒΗΜΑ – 2 –
ΚΛΑΔΟΣ ΕΦΑΠΑΞ

ΒΗΜΑ – 3 –
Πατάς : Ταμείο Προνοίας Ιδιωτικού Τομέα (ΤΑΠΙΤ)..

ΒΗΜΑ – 4 –
Σελίδα του ΤΑΠΙΤ –
http://www.tapit.gr/

ΒΗΜΑ – 5 –
Πατάς : Νέα φόρμα επικοινωνίας   www.eteaep.gov.gr/web/form

ΒΗΜΑ – 6 –
http://www.eteaep.gov.gr/web/form

Φόρμα Επικοινωνίας
  • Ενημερώνουμε τους επισκέπτες του δικτυακού τόπου ότι, εφόσον επιθυμούν να επικοινωνήσουν με τις Υπηρεσίες του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών μέσω του Internet, θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν την ηλεκτρονική υπηρεσία «Φόρμα Επικοινωνίας» που υπάρχει κάτωθι.

 

  • Ο ενδιαφερόμενος, πηγαίνει στην Ενότητα «Φόρμα Επικοινωνίας» και από την επιλογή «Επίλεξε» διαλέγει το πρώην Ταμείο προς το οποίο θέλει να απευθύνει το αίτημά ή το ερώτημά του και εν συνεχεία συμπληρώνει τα πεδία: «Όνομα», «Επώνυμο», «Τηλέφωνο», «Email», «Θέμα», «Μήνυμα» και ολοκληρώνει την επαλήθευση «reCAPTCHA». Όλα τα ανωτέρω πεδία είναι υποχρεωτικά.

 

  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε να υποβάλλετε αίτημα ή ερώτημα για περισσότερα από ένα θέματα, θα πρέπει να υποβάλλετε ξεχωριστό αίτημα για κάθε ένα θέμα, έτσι ώστε να εξυπηρετηθείτε καλύτερα.

Τέλος, εάν έχετε ήδη επικοινωνήσει με κάποια Υπηρεσία του Ταμείου σχετικά με υπόθεσή σας μέσω κάποιας άλλης οδού και επιθυμείτε να καταχωρήσετε σχετικό αίτημα μέσω του δικτυακού τόπου, για την δική σας αποτελεσματική και έγκαιρη εξυπηρέτηση προτείνουμε να συμπεριλάβετε στο κείμενο του αιτήματός σας και κάποια στοιχεία, σχετικά με την προηγούμενη επικοινωνίας σας (π.χ. τον αριθμό πρωτοκόλλου και την ημερομηνία υποβολής του αρχικού σας αιτήματος, την Υπηρεσία του Ταμείου με την οποία επικοινωνήσατε, την ημερομηνία και αριθμό πρωτοκόλλου της απάντησης που τυχόν λάβατε και το ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου με τον οποίο πιθανώς επικοινωνήσατε.

  • Από την 01/01/2017 η εξυπηρέτηση των πολιτών των τέως Ταμείων-Τομέων-Κλάδων και Λογαριασμών Πρόνοιας που εντάσσονται θα γίνεται προσωρινά από τις υπάρχουσες υπηρεσίες (δηλαδή, οι ασφαλισμένοι του τέως ΤΠΔΥ θα πρέπει να απευθύνονται στο τέως ΤΠΔΥ, του ΤΑΠΙΤ στο ΤΑΠΙΤ, του ΕΤΑΑ στο ETAA, του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ στο ΕΤΑΠ-ΜΜΕ, του ΤΑΥΤΕΚΩ στο ΤΑΥΤΕΚΩ) κατά τις ώρες υποδοχής που είχαν θεσπιστεί από αυτές και στις αντίστοιχες διευθύνσεις.

 

BHMA – 7 –
Συμπληρώνουμε την φόρμα…
Επιλέγουμε τον Κλάδο ( ΕΦΑΠΑΞ ) Η ( ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗ )..
Πρώην ΤΑΜΕΙΟ / ΜΟΝΑΔΑ / ΤΟΜΕΑΣ / ΚΛΑΔΟΣ …